Sørnes menighet sin misjonsavtale i Brasil

Bli med og støtt NMS sitt arbeid i Brasil

Sørnes Menighet har mange faste givere som støtter NMS sin misjonsavtale i Brasil. Vi vil  gjerne ha enda flere til å støtte opp om arbeidet i FATEV, i Curitiba. Her er litt om hvordan man kan støtte arbeidet og hva pengene går til:

Det teologiske fakultetet FATEV i Curitiba er et lærested der teori og praksis går hånd i hånd. FATEV samarbeider med misjonsorganisasjonen Missião Zero for å utruste og utdanne menighetsledere/-plantere og misjonærer. Det legges til rette for misjonspraksis og personlig og faglig oppfølging av studentene.

Sammen med NMS er dere med på å sikre studentene helhetlig utdannelse som fører til at flere finner sin plass i fremtidig tjeneste for kirken.

For å støtte kan du ta med deg en brosjyre med avtalegiro-blankett neste gang du er i Sørnes (ligger ved inngangen) og deretter opprette fast avtale i banken ELLER du kan gi en enkeltgave ved å bruke konto nr: 8220 02 n85057 og merke med "BRASIL".

Les mer her :

www.nms.no/finndinmenighet --> søk frem menigheten din og finn all info samlet der.