Familiegudstjeneste & Jubileumsstafetten

Stor suksess!

Søndag 7. april var det Familiegudstjeneste med Jubileumsstafett (og DÅP)! her i Sørnes. Jubileumsstafetten vil si at bispedømmets jubileumsbåt besøkte menigheten vår denne helgen. Det er en markering som har sammenheng med byjubileet i Stavanger (900 år) og kirken er med på dette.

Båten "seiler" fra menighet til menighet og for hvert sted den har vært blir menighetens logo festet/tegnet på seilet til båten. Kan du sen Sørnes sin logo?

KRIK stod for kirkekaffien og det yrte av liv etter gudstjenesten, der ALLE fikk servert pizzasnurrer, pølser, muffins og det var aktiviteter og mye moro!

Tusen takk til KRIK & alle andre involverte, denne søndagen vil bli husket godt blant de over 150 som stakk innom Sørnes denne søndagen!