Konfirmasjon 2024

Konfirmasjonstiden 2024

Vennligst se mer informasjon under. I uke 37 & 38 startet konfirmasjonstiden opp med samling, informasjonsmøte, presentasjonsgudstjeneste og grupper. Er det noen som fortsatt ønsker å delta eller har spørsmål, ta kontakt med Bruno (mail-adressen er nederst)

Konfirmasjonsdatoer 2024:

Lørdag 27. april

Lørdag 4. mai

Betaling kr 1500 ved påmelding

I løpet av konfirmanttiden deltar du på gudstjenester, interessegrupper og vi reiser på konfirmantweekend.

I påmeldingen velger du en av disse gruppene:
1. Konf.aktiv (Idrettsgruppe)
Dette er gjerne alternativet for deg som driver med idrett og liker fysisk aktivitet. Konfaktiv – gruppa samles annenhver uke til felles trening onsdager i gymsalen på Røyneberg skole. Der har en ulike typer ballspill og aktiviteter, samt andakt/undervisning.

2. Lett blanding (LB)
Vi møtes i kirken annenhver onsdag. Her blir det undervisning og forskjellige aktiviteter. Aktivitetene vil variere fra gang til gang og vil være blant annet å se film, spille spill, lage pepperkaker til jul etc.

Viktige datoer:

Presentasjonsgudstjeneste 10. september 2023 kl. 19

Foreldremøte kun for foresatte 7. september kl. 20

Weekend til Furutangen for alle 20.-22. oktober 2023

Har du spørsmål, ta gjerne kontakt med oss på mail:

post@sornesmenighet.no eller bruno.leonardi.hersdal@sornesmenighet.no