Tårnagenthelg 10. og 11. februar 2024

Påmelding

Påmelding her

Vi i Sørnes menighet har gleden av å invitere deg til å være Tårnagent i kirken. Her kan du utforske kirken, Bibelen, tårnet og klokkene. Agentene vil i løpet av lørdagen få løse oppdrag og mysterier, se film og spise pizza. Du vil få en egen agentkode, og på søndagen vil alle som kommer til kirken få vite hva agentene har holdt på med.

Tårnagentene vil være sammen både lørdag og søndag.

Agentene møtes i kirken:

lørdag 10. Februar 15:00-18:00.

Søndag 11. februar 10:40-12:30.

Helgen avsluttes ved at alle agentene blir med på gudstjeneste. Foreldre, søsken og venner inviteres også til denne spennende tårnagentgudstjenesten.

Arrangementet er gratis!

Foreldrehjelp

Vi håper at mange 3.klassinger har lyst til å være med! Derfor setter vi stor pris på litt ekstra hjelp fra dere foreldre.

Foreldrehjelp er å være med noen timer i løpet av lørdagen. Følge barna opp i kirketårnet, hjelpe til med maten og gå sammen med dem på aktiviteter.

Kan du tenke deg å være med? På forhånd tusen takk!

Hilsen Bruno Leonardi Hersdal - 94115081